1/08/2011

we can't do anything to change the world until capitalism crumbles. In the meantime we should all go shopping to console ourselves.


Ph_me/

Seriøst, egentlig kan jeg ikke få sagt nok hvor mye jeg hater salg, eller når det er sagt, så har jeg nok med litt ettertanke et mer elsk-hat-forhold til det. I og med att over halvparten av mine favoritt items eller plagg er ting jeg har funnet på salg. Det at jeg hater det, må ha noe med skrikende unger, frekke medshoppere , dårlig service og den ekle følelsen man får når man finner ut att de ikke hadde akkurat den størrelsen man bruker.

MEN, idag dere, har jeg sett litt mer elsk-siden av det hele. Dere husker den nydelige gammelrosa oversized jakken jeg snakket om for lenge siden, jeg fant den på halv pris idag, det er jo ikke sååå  dumt det da. Og det beste av alt, var ingen dårlig service, frekke medshoppere eller skrikende unger ( thank god for the last one) .....


-Vendela

1 kommentar:

  1. Ganske så crazy at eg la av den samme jakken, samme dagen du kjøpte den ! kjøpte den ikke, va litt for stor.. Ganske like vi to <3

    Junitoons

    SvarSlett