12/30/2010

Products



























Ph_me /


Ah, det er virkelig ingenting som er bedre en å få fyllt opp alt i badehyllen, noe jeg virkelig fikk gjort i London, siden de fleste produktene jeg bruker er fra Dr.Kiehl´s så får jeg jo ikke tak på dem her hjemme. Da må man hamstre når man er i utlandet.
Alt fra Kiehl´s er organiske baserte produkter, grønn te, og masse vitaminer som er kjempebra for huden, og ikke dyretestet, noe jeg alltid setter høyt på listen. Jeg syns ikke att et dyr skal lide, bare fordi jeg trenger en fantastisk hudrem...
Så dette er virkelig produkter jeg kan annbefale til alle. Det er alltid så koselig å komme inn på en Kiehl´s butikk, de er så hyggelige. Og så forer de deg med tusenhvis av prøvetester, noe hverfall jeg setter stor pris på!


Det nederste er noe jeg fant på flyplassen hehe, lip plumber, body minst og antibac med en fantastisk lukt, praktisk. Alt fra Victoria´s secret.

-Vendela

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar