12/22/2010

The Northern Light




















































































Ph_The-Northern-Light.com/
Etter å ha sett årets mest kjedelige nominasjon fra vixen, klikket jeg meg inn på de forskjellige bloggene, selv om de fleste var de " vanlige" som alltid blir nominerte, altså dont get me wrong, de er bare litt kjedelige og uinnspirerende å alltid få det samme servert. Så kom jeg over Hedvig som står bak bloggen The Northern Light, en blogg jeg la min elsk på, fantastiske outfits, flotte bilder, og få se små innblikk av hverdagen hennes i London, syns jeg ble både spennende og inspirerende!

Så hvis dere vill stemme på The Northern Light, kan dere klikke inn på denne linken ; http://vixenmagazine.no/vixen-blog-awards/arets-moteblogg/



-Vendela

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar